Time flies when you’re having fun!

We zijn er weer! De laatste keer heb ik geschreven over de start van Mini Musthave. Inmiddels zijn we een paar maanden verder en is er heel veel gebeurd. Terugkijkend op de afgelopen maanden kan ik zeggen dat we een mooie start gemaakt hebben en dat we lekker aan het groeien zijn. Het aantal bezoekers op de website neemt toe, Mini Musthave wordt beter gevonden in Google en ook de (geholpen) naamsbekendheid wordt groter. Zijn we trots? Ja! Zijn we klaar? Nooit! We zijn er nog lang niet, we kunnen (en moeten) nog een hele slag maken en daar gaan we voor!

Inmiddels zijn we alweer aan het einde gekomen van het winterseizoen. Dit klinkt vreemd, vooral omdat de winter officieel nog moet beginnen, maar de zomercollectie staat alweer voor de deur. De eerste leveringen van de zomercollectie komen de komende maand al binnen. Super gaaf, vooral omdat we het aanbod sterk uitbreiden! Naast de collecties van Ducky Beau & Zero2Three krijgen we een grote collectie Dirkje binnen en voegen we een nieuw merk aan ons aanbod toe, Cakewalk!! Zo gaaf!! Dit betekent ook dat de wintercollectie eruit gaat en daarom nu met een super korting van 50% aangeboden wordt. Een leuk moment om nog even je slag te slaan! (www.minimusthave.nl)

Het leuke aan merken, (maar ook aan (web)winkels) is dat ze allemaal een eigen verhaal hebben. Je staat daar als koper niet altijd bij stil en bovendien vullen mensen vaak zaken zelf in. Zo heb ik geregeld de vraag gekregen of Mini Musthave uit nood geboren is. Ik kan vertellen; nee, zeker niet! De komende weken licht ik graag de verschillende merken toe, licht ik de trends voor zomer 2015 toe en kan ik ook alvast een sneak peak over winter 2015/2016 geven! Want in Januari vindt de wintereditie van de Kleine Fabriek alweer plaats en wordt de wintercollectie ingekocht! 🙂

Gaaf toch? Tot snel!

Geef een reactie

