Gecheckt voor jou: ‘Oei, ik groei! Negen maanden dagboek’ Met WINACTIE!

Negen maanden dagboek Oei! Ik groeiOei, ik groei! vroeg mij een review te schrijven over het ‘Oei, ik groei! Negen maanden dagboek. Mini Musthaves is altijd op zoek naar de leukste producten voor kleintjes, daarom geef ik uiteraard graag mijn mening! Dus kwam een tijdje terug het dagboek mijn kant op. Wat ik er van vind? Mijn eerste visuele indruk uitgedrukt in cijfers: een 6je, mijn eindindruk: een 9! Echt super gaaf! Lees hieronder de reden achter mijn cijfers en ontdek ook hoe je kans maakt op dit gave dagboek zodat je ook zelf kunt bepalen wat je er van vindt!

Eerste visuele indruk
De kaft is ontworpen door een kunstenares. En kunst.. you either love it or you hate it. En ik werd niet direct warm van de voorkant, ik ben misschien meer van de felle kleurtjes. Dus zou ik hem direct uit het schap gepakt hebben? Nee, waarschijnlijk niet. Wat erg jammer is, want wat is de inhoud leuk en origineel! Gelukkig is het wel zo dat smaken verschillen.

Origineel, hip & fris
IMG_7715
In mijn zoektocht naar een zwangerschapsdagboek, ruim 2 jaar geleden, kwam ik grofweg 2 soorten tegen. Type 1 is een soort notitieblok, een echt dagboek dat je geheel zelf moet vullen. Type 2 is een boek met vragen, waarbij je dan weinig ruimte hebt voor eigen inbreng. Beide was het niet voor mij. Teveel zelf bedenken duurt mij te lang, dus ben ik destijds toch maar voor het vragenboek gegaan. Echter, de vragen sloten niet aan.
Het Oei, ik groei dagboek doet het anders! Het boek biedt alle ruimte voor jouw belevenissen, verhalen, kwaaltjes maar geeft je wel telkens een voorzetje zodat je op weg geholpen wordt. De pagina’s en invul schema’s zijn hip & origineel. Zo is er een pagina met mama & papa info, een schema waarop je je gewicht bij houdt en een humeurenoverzicht! Ook houd je alle eerste keertjes bij; het eerste verloskundige bezoek, het horen kloppen van het hartje en het krijgen van een echo. Erg leuk. Ik krijg bijna zin om hem met terugwerkende kracht weer in te vullen, terwijl het vragen dagboek waar ik heel enthousiast in begonnen ben twee jaar geleden nog steeds half ingevuld in de kast ligt. (Sorry Mees!)

Naar je kindje toe geschreven
Voor mij was het doel van het bijhouden van het dagboek het hebben van een naslagwerk. Voor mijzelf, maar vooral voor Mees. Kan hij teruglezen hoe mama de zwangerschap beleeft heeft, al betwijfel ik in hoeverre hij hier op zit te wachten later:) Hoe dan ook, ik vind het mooi als de vragen naar je kindje toegeschreven zijn. Oei, ik groei lijkt dat te snappen. Het gehele dagboek is naar je kindje toegeschreven!

Milestone stickers
Milestone StickersWat ik ook heel erg leuk vind, zijn de Milestone stickers. Misschien ken je de bekende Milestone kaarten wel waarmee je op een leuke en originele manier bijzondere gebeurtenissen bij houdt. Dit dagboek maakt gebruik van Milestone stickers. Speciale gebeurtenis? Je plakt een gezellige sticker bij de desbetreffende week.

Prematuur? Scheur de laatste weken er gewoon uit
Mees is prematuur geboren, waardoor (ook al had ik het wel volgehouden om het dagboek bij te houden tot zijn geboorte) ik de laatste weken nooit ingevuld zou hebben aangezien ik niet meer zwanger was. Bij het Oei, ik groei! dagboek is om deze reden gekozen voor een ringband, waardoor je de laatste weken er gewoon uitscheurt. Zo pas je het dagboek aan op jouw zwangerschapsduur. Kijk, daar is over na gedacht! 

WINACTIE:
oei, ik groei! negen maanden dagboekBen je enthousiast geworden over het negen maanden dagboek en wil je deze ook winnen voor jezelf, vriendin, collega of buurvrouw? Doe dan mee met onze Facebook WINACTIE! In samenwerking met Oei, ik groei! mag ik maar liefst 4 dagboeken weggeven! Wat moet je doen? Ga naar www.facebook.com/minimusthavesblog en doe mee met onze Like & Comment actie, je hoeft dus niet te delen! Je vind het WINBERICHT op de tijdlijn van Mini Musthaves met alle instructies om mee te doen!
Het dagboek is je reactie zeker waard!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

