Zonnige Musthaves – part 1!

Hoera, we gaan weer richting de zomervakantie! Het seizoen is op alle camping’s en vakantieparken in binnen en buitenland weer gestart en veel ouders met mini’s zonder leerplicht pakken de komende weken al de koffer in. Ook wij gaan al over een aantal weken op vakantie en dat betekent dat de voorbereidingen al gestart zijn (Florida, here we come!) Oftewel, de koffer moet gevuld worden met zomeritems! Hierbij mijn vakantie Mini Musthaves die met dit heerlijke weer ook al erg goed van pas komen!

Zwemkleding
Ik ben gek op stoere kleding, dus ook stoere zwemkleding. Voor Mees geen Speedo, maar een stoere zwembroek. En als ik een meid zou hebben zou ik voor een stoer badpakje gaan, lijkt me veel lekkerder zitten dan een bikini (en beschermt beter!) Hieronder mijn favorieten voor baby boys & girls:

 

Badpak baby, swimshort baby

Baby Zwemkleding

UV – ShirtUV shirt kinderen Hema
Een aantal jaar geleden zag ik kinderen lopen met lange uv-pakken waarbij ik me niet voor kon stellen dat je je kind dat aan zou trekken, het kind zou immers bijna stikken van de hitte en het zag er niet uit. Inmiddels ben ik ouder, en daarmee gelukkig (in ieder geval wat dit betreft) ook iets wijzer. Want UV kleding is een fantastische uitvinding. Het tere huidje van je kindje wordt goed beschermd en het lichte materiaal droogt snel en wordt niet warm. Daarom loopt Mees dit jaar de gehele vakantie in UV-kleding, naast een stoer UV-shirt heeft hij zelfs een geheel UV pak! (wie had dat ooit gedacht?) Het shirt heb ik weten te scoren bij de Hema voor € 12,50 en het pak bij de Primark voor € 9,00. Ook voor meiden hebben ze bij de Hema & Primark leuke UV kleding! En deze week stonden er UV -shirts in het Zeeman krantje voor slechts € 2,99 (al vond ik die wel iets minder stoer, eerlijk is eerlijk) Overigens kun je ook online heel goed UV-kleding shoppen, kijk eens op de websites: www.stoerekindjes.nl & www.sonpakkie.nl

 

SOS Bandje kinderen en baby'sSOS bandje of ketting
De SOS kettingen zijn stoer, maar voor anderhalf jarige ontdekkingsreizigers niet altijd even praktisch gezien de mogelijkheid dat het een ‘kijk eens mam, zo hard ik aan mijn ketting kan trekken’ tafereel wordt. Daarom vind ik de waterbestendige SOS bandjes een uitkomst. Ze kunnen ze niet zelf afdoen en als je er met een watervaste stift op schrijft zijn ze ook waterbestendig. En verkrijgbaar bij de Hema voor een mooi prijsje!

Succes met de vakantie inkopen! Voor iedereen die binnenkort de reis gaat maken: Fijne vakantie!

 

 

2 gedachtes over “Zonnige Musthaves – part 1!

    • Beste Simone,

      Hartelijk dank voor je bericht en je reactie op onze blog. Helaas verkopen wij via onze eigen website (www.minimusthave.nl) op dit moment geen baby zwemkleding. Via de links die worden genoemd in deze blog is het natuurlijk wel mogelijk om een bestelling te plaatsen. Je plaatst de bestelling dan rechtstreeks bij de betreffende webwinkel. Veel succes als we nog ergens mee kunnen helpen hoor ik het graag!

Geef een reactie

